Meny

Varför Direktronik?

Personlig service

Vi rationaliserar inte bort vår servicegrad på våra kunders bekostnad. Ringer du oss på 08 52 400 700 , vardagar mellan 8-17, så svarar en kunnig säljare dig inom tre signaler och skickar du ett mail till info@direktronik.se så får du feedback inom 10 minuter under våra öppettider. Vilka kan matcha den servicegraden? Vi kommer inte att automatisera vårt kundkontaktcenter så att du via en robotiserad röst blir den som får knappa dig fram med förhoppningen att någongång få tala med en människa. Vi ger dig servicen direkt, snabbt och kompetent.

Fri rådgivning och support

När du är intresserad av en produkt från oss så hjälper vi dig med produktrelaterade frågor utan kostnad. Detta gäller innan, under och dessutom efter du köpt produkten. Vi ser att detta ingår i det pris du betalar för en produkt från Direktronik, ett företag samt produkter utöver det vanliga.

Genuin omtanke

Med detta uttryck så försöker vi täcka in att vår strävan är att alltid ge en heltäckande ärlig omtanke om en hel "leverans" till en kund. Vi har en genuin avsikt att hjälpa till, och bry oss, inte bara om produkternas leverans, funktion och kvalite utan även om produkternas installation i den miljö de ska verka. Vår ambition är att assistera kunderna under hela resan och försöka ge teknisk rådgivning och support både före, under och efter att en leverans är gjord utifrån de kompetenser vi besitter.

Vi gillar att hjälpa! Begreppet inkluderar vidare att vi aktivt verkar för en ansvarsfull miljöhänsyn kring våra produkter där vi, med helt unika inititiativ så som "Gröna kretsen", erbjuder en hållbar form av kretslopp för elektronisk apparatur - inte enbart för de produkter som vi själva har levererat. Värdeordet eller ikonen inkluderar även att vi i alla lägen vill vara en trygg leverantör med högsta etiska ambitionsnivå både inom och utanför själva affären, eller leveransen.